söndag 16 mars 2014

Idétorka

Det känns som att det var evigheter sen jag uppdaterade här.. Jag har inte gått en hel vecka utan att sticka eller virka, absolut inte, men för tillfället har jag inga beställningar och väldigt lite garn (bara en massa småstumpar som jag sitter och försöker göra något roligt av...) samt en liten släng av idétorka.. 

Igår körde vi årets första grillning! Det var lite komiskt eftersom det började snöa på kvällen... Men jag har bestämt mig för att bortse från den lilla mängd snö som kom igår och anse att det är vår! Vi hade några kompisar förbi som kom med en liten sen födelsedagspresent - garn, garn, garn! Det bara började klia i fingrarna, det finns inte mycket som kan få mig att bli som ett barn på julafton, men garn är en av de sakerna. Så nu har jag tagit mig upp och se vad det kan bli av dem.


Och Skellefteå AIK vann sin första kvartsfinal mot HV71 igår, yeayh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar