onsdag 4 december 2013

Ingen julstress här, inte.

Det har lugnat ner sig lite nu, med beställningar och julklappstillverkning. Nu har jag bara filten kvar (som just nu känns som om det tar en evighet för den att bli klar...) och en pandamössa som är beställd. Det är ändå fascinerande hur otroligt roligt jag tycker att det är med hantverk. Jag skulle kunna sitta dag in och dag ut och titt som tätt ploppar det upp en massa nya idéer som jag vill testa.

Såå.. Det blir nog inte så mycket uppdatering framöver då jag har satt ett stopp för mig själv att påbörja något nytt innan jag är färdig med filten och mössan. Lite julpynt blir det också. Jag och min sambo får återigen besök av min partner in crime, Louise, och på fredag ska vi ha "lilla julafton" - en tradition som jag, Louise och min sambo startade för tre (?) jular sen. Det ska kläs gran och det ska bakas. Hur mysigt som helst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar